petek, 17. april 2009

sonček, dež toča, sonček

Danes sem se odločal med tem, da poženem v hrib al pa raje ostanem doma na suhem in toplem. Vreme je bilo spremenljivo in kar naenkrat posije sonce. Neč grem na Cirnik pa kaj bo bo. Kmalu sonček zakrijejo oblaki in ravno ko zavijem po "avtocesti" proti Golem Cirniku, me ulovi ploha. Hitro se spustim do zapuščene domačije nad jaso, kjer najdem zavetje. Dež preneha, zato se spustim po singlci v dolino. Malo pred Globočicami pa se zopet usuje. S tem, da je tokrat zraven še toča. Tokrat sem dobro spoznal smisel čelade, saj so ledene kocke neusmiljeno tolkle po meni.

oblaki se nabirajo

tukaj najdem skrivališče

pod markacijem ptičje gnezdece

toča

in ko poganjam proti domu. seveda oblaki grejo narazen

kratek video zapis

2 komentarja:

ekipa 'nikoliprotivetru' pravi ...

...sej, v tem je čar. Ne more bit vedno vse "super duper"

Haus

Anonimni pravi ...

...itak, čar je bit na zraku, btk, če te vlovi dež medtem ko se uživa, btw. v soboto nas je tud dež opral ko smo bli na cirniku....počutil sem se ko mali otrok....MATRNO!

vuko