ponedeljek, 1. junij 2009

Po severnem pobočju Južnih bohinjskih gora do Ukanca, 31.05.09

Drugi dan sva se podala na daljšo turco, ki je imela tudi več višinskih metrov. Ta potep sem že nekaj časa planiral odpeljati in končno sem željo tudi realiziral. Štartava na Ravneh, na smučišču Kobla. Pot se počasi in prijetno vzpenja skozi gozdove in ponekod prikolesariva nad 1100 m. Občasno se pokažejo lepe razgledne ploščadi s katerih je možno opazovati bohinjsko kotlino in jezero. Žal je bil spust v Laški rovt predvsem po makadamu in naju je fino pretreslo. Ko pripeljeva do jezera se jest odločim za singlco od Skalce do spodnje postaje kabinske žičnice za na Vogel, Nataša pa ga piči proti Ukancu, kjer je najina zadnja točka izleta. Omenjena singlica mi je pognala nekaj adrenalina po krvi, saj je izredno zanimiva in tehnično precej zahtevna. Ogromno korenin, skal, kamnov, mostičkov, nekaj časa se vije nad prepadi in preko hudournikov. Skratka prekrasno.

Nataša se gunga na Kobli

pogled na Bistrico

počitek na sončku

na singlci tisoč in ena korenina

ko sem se tukaj podil sem imel kr peno okol ust

mostički

preko hudournikov

po robu

skoz na preži

jap, tukaj gre potka

pod gondolo


Ni komentarjev: