torek, 10. marec 2009

okoli Jovs in nazaj

Štartam po nasipu, mimo Mosteca do Loč. Tam zapeljem skozi vasico do Dobove, proti mejnem prehodu in pri spomeniku padlim v vojni za Slovenijo zavijem levo na makadam cesto. Ta me ob meji pelje proti Malem Obrežu, kjer vstopim v krajinski park Jovsi. Skozi polja in travnike pripeljem do Rakovca in kasneje do Jereslavca, kjer zavijem levo na učno pot in vse do opazovalnega stolpa. Nato me pot pripelje v hostico, kjer se povzpnem v Kapele. Skozi Dobravo se spustim v smeri Brežic. Za naslednjič mi ostane raziskovanje gozdnih vlak skozi Dobravo. Tokrat je bila močvirnata hosta premokra in zato tudi premehka. Pa tudi moje noge so že pošteno jokale, saj sem za celo potepanje porabil cele tri urce.

v Mostecu naletim na brod

med polji pogled nazaj, kjer se vidi vse do zasneženih alp

kapelica dobrega bicikliranja


ranč brez konjev

na Kolpi most

med telohi

natura 2000

Jovsi

opazovalni stolp

vzpon proti Kapelam


spočij se. zaslužil si :)

konec prijetne hostice

Dobrava ostaja za naslednjič



Ni komentarjev: