četrtek, 7. maj 2009

Kostanjeviška kolesnica

Prepeljal sem turco, ki jo je opisal Boris Papac v svojem kolesarskem vodniku. Vendar sem pot mičkeno spremenil, saj sem si izbral drugačno iztočno mesto. Odlično popotovanje po Gorjancih, večinoma skozi gost bukov gozd. Štartal sem na Dobah in se skozi gozdno pot spustil do Kostanjevice. Mimo samostana do kostanjeviške jame, kjer se začne vzpon proti Oštrcu. Tu zavijem na gozdno pot, ki se zmerno vzpenja do Bosanske bajte. Kratek spust do Rdeče hiše, kjer predahnem. Nadaljujem do opuščenega doma na Polomu in Mirčevega križa. Makadamska pot me pripelje do Mirčeve kapele, kjer se vpišem v knjigo, pozvonim in si zaželim varen spust. Od tod se še samo spustim proti izhodišču. Na žalost večinoma po makadamu.

tam gori se odpravljam


naj se ve od kod prihajamo

kostanjeviški samostan


kostanjeviška jama

ajaj


lepa razgledna točka

Rdeča hiša


oddih


Mirčeva kapelica


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Bok, to turco sem tud sam že parkrat odpeljal, vendar v obratni smeri (kost-oštrc-polom), proti šentjerneju. Zanimiv mi je ta hribček polom, zarad tega, ker bi se znala tam najt kakšna singla vse do kost....kar bi pa bilo za nekaj minut norenja. What do u think?

Haus

KiloEchoMikeAlfaCharly pravi ...

ej star, te hribi full obetajo. kar se tiče singlc seveda. jest sem se nezanimivo spuščal po makadamu. sem pa že začel iskat pohodniške potke in sem siguren, da bo nekaj atraktivnega materijala.