četrtek, 29. julij 2010

Tinjan in spust v Osp. 16.07.2010

Dopust sem začel na slovenski obali. Seveda z raziskovanjem lokalnih brezpotij. Žal je bila vročina nepopustljiva in nazadnje nisem izpeljal nekaterih začrtanih turc. So pa ostale v mislih za naslednjič. Z Debelega rtiča sem se mimo vinogradov povzpel na bližnji grič in se spustil v Škofije, kjer sem pognal na Tinjan. Zgoraj srečam prijaznega Italijana, s čudovitim spešalajzom endurom, ki je očitno kar dober poznavalec slovenske Primorske in mi razloži kje najdem singlce. Poslušam ga in se spustim v Prekrasno vas Osp, ki je vpeta v previsne stene Kraškega roba. Tu moram turco skrajšati, saj je vročina naizprosna, mene pa čaka še vrnitev na izhodišče. Želja je bila, da bi se povzpel do gradu Socerb, a sem pognal v nazprotno smer proti Črnemu kalu. Tam se peljem izpod viadukta na drugo stran avtoceste in kasneje sledim reki Rižani do Bertokov in mimo Ankarana do osvežitve v morju.

blizu meje z Italijo

spodaj Izola

cerkvica na Tinjanu

začetek spusta

pogled na Kraški rob

sledim markacijam

atraktivna enoslednica

preko travnikov

proti Ospu

od tamle prihajam

izpod viadukta

preko Rižane


Ni komentarjev: