četrtek, 29. julij 2010

Veli vrh. 22. 07.2010

Tudi na Krku me je spremljala neznosna vročina. Vseeno sem nekajkrat pognal bike. Tokrat na Veli vrh nad Punatom. Z Muraja sem se spustil po glavni cesti proti Punatu, kjer sem zavil na pohodniško pot. Najprej hud vzpon, ki je bil prehud zame in sem dober del potiskal bajk zraven sebe. Kasneje se nadaljujejo kozje stezice, ki so ponekod polne kamenja in skal. Zaradi tega sem pogosto sestopil s kolesa. Nekajkrat tudi nosil. Še posebej pod vrhom. Zaradi tega je bil spust bolj rok n rol in ni postregel z nekim velikim užitkom. Je pa zato panorama prekrasna.

starodavna cerkvica Sv.Dunata

levo na pohodno pot

začetni vzpon, kjer je neutrjen makadam

počitek pri treh križih

naprej po kozjih potkah

odpiram in zapiram
škarpe me spremljajo skoraj celo pot

tukaj ugotovim, da sem kiksnu

zopet na pravi poti

spust. zadaj se vidi Veli vrh

dole kamen, gore nebo, oj kemale bog te ebo

proti izhodišču

pogled na otoček Košljun


Ni komentarjev: